loading...
بزرگتریت وب آندروید
محمد بازدید : 4110 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

دارندگان گوشی های هوشمند با نرم افزارهای مسیریابی همچون xGPS, Navitel, RMaps و ... آشنایی دارند. اما اینگونه نرم افزارها دارای معایب و یا نواقصی همچون نداشتن مسیریابی پویا به صورت کامل هستند. نرم افزار Sygic: GPS Navigation که به جرات می توان گفت یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های هوشمند است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، كرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، ا انات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.

جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا يا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional اين تنظ‍یمات را انجام دهید.

محمد بازدید : 13 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار, بهینه ساز, نرم افزار

Bataria-Pro---Battery-Saver

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر از خالی شدن سریع انرژی باتری خود گله مندید پیشنهاد می کنیم پیش از انجام هر کاری برای یک بار هم که شده نرم افزار Bataria Pro – Battery Saver را تجربه کنید . این برنامه با داشتن یک سیستم مدیریت قوی بر روی استفاده منابع می تواند به شما در بیشتر روشن نگاه داشتن گوشی یا تبلت اندرویدی تان کمک کند . این برنامه می تواند بخش های پرمصرفی نظیر بلوتوث ، وای فای ، همگام سازی خودکار ، نور صفحه و … را مدیریت نموده و آنها را به حداقل برساند . افزون بر این با ویجت های ارایه شده توسط این اپلیکیشن شما خواهید توانست به سادگی به تنظیمات مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایید .

محمد بازدید : 16 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار, ابزارک, نرم افزار, نرم افزار, کاربردی

Mechanic-T-the-Battery-Runner

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Mechanic T the Battery Runner برنامه بسیار جالبی است که می تواند در ظاهری زیبا شما را از میزان انرژی باقی مانده در باتری اسمارت فون یا تبلت تحت اندرویدتان آگاه سازد .
در این برنامه یک ربات که قادر است کارهای مختلف انجام دهد وظیفه اطلاع رسانی را برای شما ایفا خواهد نمود . از جمله ویژگی های مهم این برنامه می توان به امکان سفارشی سازی ، زنگ هشدار و قابلیت استفاده از ویجت اشاره نمود .

محمد بازدید : 5 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار, نرم افزار, وضعیت آب و هوا

Weather HD

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر انسان ها از وقوع یک بلا طبیعی اطلاع داشته باشند می توانند خسارات وارده بر خود را کاهش دهند. از این رو استفاده از نقشه ها هوایی و ماهواره در کنار یک آنالیز حرفه ای می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار دهد به همین دلیل برنامه eWeather HD, Radar HD, Alerts می تواند کمک شایانی به شما در پیش بینی وضعیت آب و هوایی، مشاهده نقشه زلزله های اخیر در برخی از قسمت های زمین و پیش بینی طوفان های احتمالی نماید.

ویژگی های کلیدی :
- تصاویر متحرک و واقعی با استفاده از نقشه های گوگل
- استفاده از منابع متعدد برای پیش بینی وضعیت آب و هوا
- امکان بهره گیری از برنامه در قالب ابزارک
- هشدار زلزله و طوفان های احتمالی
- نمایش ساعت در قسمت های مختلف جهان
- قابل استفاده برای رایانه های لوحی

محمد بازدید : 9 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار, امنیتی, نرم افزار

Audio-Manager-(Hide-It-Pro)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Audio Manager Hide It Pro ابزاری است بسیار کاربردی که می تواند به صورت مخفیانه و در قالب نرم افزار به منظور کاهش یا افزایش دادن حجم صدا در اندروید ، اقدام به مخفی سازی تصاویر، فایلهای صوتی و ویدیوهای شما نماید . تنها کافیست در گالری داخلی برنامه فایلهایی را که می خواهید انتخاب نموده و سپس با یک کلیک ، آنها را از دسترس افراد غیر دور نگاه دارید .

ویژگی ها :
- پنهان شدن در قالب نرم افزاری دیگر
- محیط کاربری ساده
- دسته بندی کردن فایلهای مدیا در فولدرهای مختلف بر اساس نیاز شما
- امکان انتخاب یکباره چندین فایل
- انتقال دادن فایلها بین پوشه ها
- دسته بندی کردن بر اساس تاریخ ، اندازه و نام
- نمایش به صورت اسلاید شو
- نمایش تصاویر بندانگشتی برای عکس ها و ویدیوها
- قابلیت به اشتراک گذاری فایلها
- امکان قفل گذاری با دو روش پین کد و رمز الگویی
- و …

محمد بازدید : 10 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار, آنتی ویروس, نرم افزار

1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

هم اکنون ۱٫۲ میلیون برنامه اندروید وجود دارد و میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان از آنها استفاده می کنند از این رو می طلبد کاربران برای جلوگیری از حملات هکر ها از نرم افزار های امنیتی هوشمند و قدرت مندی استفاده نمایند به همین دلیل ما برنامه Armor for Android™ Security که یک ویروس کش قوی است را به شما معرفی می نماییم . این برنامه با اسکن تمامی نرم افزار های موجود در تلفن همراه شما ،این قابلیت را دارد که تروجان ها را تشخیص دهد و هکر های از پیامک ها و تماس های شما دور سازد .

محمد بازدید : 9 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

Sink or Float

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

کودکان همانند لوح های سفیدی اند که نگارگران آنها بزرگترها هستند به همین دلیل انتخاب یک سرگرمی مناسب برای آنها می تواند تا حد زیادی در آیندیشان نقش داشته باشد. بازی Sink or Float با استفاده از گرافیک خارق العاده خود در نظر دارد به کودک شما بیاموزد چه چیز هایی در آب غرق می شوند. افزون براین کودک با تشخیص درست خود هدیه دریافت می کند که این موضوع باعث افزایش دقت وی می شود.

محمد بازدید : 12 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی, بازی, فکری

Labyrinth Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

با بازی Labyrinth Game تمرکز خود را در هدایت توپی کوچک برای رسیدن به مقصد بیازمایید. در این گیم خارق العاده اندروید شما باید با استفاده از تمرکز خود توپ کوچکی را از مسیر مارپیچی عبور داده و به مقصد مشخص شده برسانید. بازی فوق دارای ۶۵ مرحله جذاب است که با بهره گیری از جلوه های صوتی خود حیرت شما را برمی انگیزد.

محمد بازدید : 7 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

3D-Car-Live-Wallpaper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۳D Car Live Wallpaper وال پیپری بسیار زیباست که برای علاقه مندان به خورو آن هم از نوع اسپرت و پرسرعتش می باشد . این کاغذ دیواری زنده می تواند با قرار گیری بر روی هوم اسکرین اندرویدتان ، احساس رانندگی با سرعت هر چه تمام تر در یک بزرگراه بدون هیچ گونه محدودیت را به ارمغان آورد . شما می توانید خودروی خود را از میان خودروسازهای مطرح آمریکایی ، ایتالیایی و ژاپنی انتخاب نموده و بر اساس سلیقه خود آنها را سفارشی سازی کنید .

محمد بازدید : 42 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

Mathlab-Graphing-Calculator

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Mathlab Graphing Calculator نرم افزاری قدرتمند برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار معادلات جبری ، چند جمله ای ها ، ماتریس ها ، اعداد مختلط ، ریشه ها و … در اندروید شما می باشد . اگر از دانشجویان رشته های مهندسی هستید استفاده از این اپلیکیشن که می تواند کار شما را در حل مسایل بسیار ساده سازد را پیشنهاد می کنیم .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 8,131